miercuri, 10 noiembrie 2010

gaylon

Sa nu regreti candva ca m-ai pierdut,
Pentru ca tot la mine-ai sa revii,
Tu esti singurul drum de mine cunoscut,
Cand mi-a fost greu in clipele tarzii.
Te cant cu fiecare frunza care moare,
Si las copacu-mpodobit cu stele,
Cand te respir si lipsa ta ma doare,
Gandu-mi adoarme-n noaptea dintre ele.
Fii suflet bun si da-mi din ratacire,
Arunca-mi pe fereastra, luna in felii,
Cu tine-am invatat, sa te numesc iubire,
Si-aevea sa rapesc un tril de ciocarlii.
Sub frunte ganduri vechi sa imi sadesti,
Sa ma framant, cand somnul e ucis,
Sa-ti povestesc cum este cand iubesti,
Si nu poti trece, pragul unui vis.
Invata-ma sa-ti fiu dator doar tie,
Si pretul tau sa fie toata viata mea,
Si-asemeni unei umbre, dusa-n vesnicie,
Va straluci-ntr-o stea, ce va cadea.
Somn linistit suflet drag

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu