duminică, 26 septembrie 2010

GALYON

..." As vrea iar anii tineretii Si mintea mea de-acum !... Azi stiu ce-nseamna rostul vietii , Spre care tel , pe care drum . As vreaa sa am iar inainte Toti anii ce-au trecut , Si-atatea-nvataturi de minte Sa mi le-astern drept inceput . Acum as sti sa ma feresc De tot ce-a fost doar amagire , SI cum as sti sa pretuiesc Orisice clipa de iubire ... De ca n-am anii tineretii Si mintea mea de-acum ? Dar zboara primavara vietii Nici nu stii cand , nici nu stii cum . I-as da povata inimii , Sa numai zburde in nestire , Si-as invata-o eu ce e Adevarata fericire ... De ce n-am anii tineretii Si mintea mea de-acum ? Dar nimeni n-are-n trenul vietii , Decat un drum , un singur drum ! ..." ( Romanta-" As vrea iar anii tineretii "-Harry Negrin )..." De cate ori o putere noua tasneste in noi ni se tulbura sufletul ca apa unei fantani in care s-a desfundat un izvor nou ?" ( L. Blaga ) ... Melancolia lui Septembrie sa-ti sensibilizeze sufletul , sa te deschizi catre o iubire adevarata si impartasita , sa-ti simti inima pulsand si inarcadu-ti sufletul de fericire iar stralucirea fericirii sa-ti scanteieze in priviri dar , uzul ratiunii sa vegheze permanent spre a cantari si a-ti transmite o depasire de incarcatura sufleteasca , suficienta pentru a-ti rani inima daca iubirea ta va fi tradata ...Sa fii iubita si fericita toat viata ta .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu