duminică, 26 septembrie 2010

GALYON

Buna dimineata....Speranta e strans legata de noi... face parte din noi... va muri odata cu noi. Cand ne punem credinta in cineva, speram ca am facut alegerea corecta. Cand iubim pe cineva, speram ca iubirea ne va fi permisa, speram ca vom primi inapoi tot iubire. Cand ne indragostim de cineva, speram ca nu va dura doar o clipa, speram ca nu e doar o iluzie. Cand visam la ceva, speram... speram ca visul va deveni realitate intr-o zi. Cand viata ne doboara speram ca ne vom ridica. Poate se stinge un strop de speranta, insa altul ii va lua locul. Oricat de greu ar fi, nu trebuie sa uitam sa speram la o clipa de fericire... la un strop de fericire. Nu esti invins atunci cand sangerezi si nici atunci cand ai lacrimi in ochi, adevarata infrangere este renuntarea la speranta

Un comentariu:

  1. Imi place.Speranta insa ne inseala de atatae ori incat eu nu mai cred deloc in ea cu toate ca inca mai imi fac sperante si ma comndamn pentru asta.O sa incerc sa o caut,sa o gasesc si sa vad care e de fapt rolul ei real prin ochi mei.

    RăspundețiȘtergere