marți, 12 aprilie 2011

ciudat:)......

cand am crezut ca nici scrisul nu ma ajuta :) si ca nu imi mai doresc asta am constata ca totsi pot asterne cuvintele intocmai cum am facut mereu :) acum nu trebuie sa le dactilografez sa poata sa imi apara in volume:) ajunge doar sa scriu pe tastatura si apare sirul de cuvinte atat de usor .....in fiecare dimineata ma trezesc ma uit pe geam si ma bucur ca este dimineata chiar daca este innorat afara sau ploua:) ma bucur de prospetimea ce ne-o ofera picatura pura a apei:) de inca o zi:) am trecut dintr-o faza in alta :) cat ma bucur, a trecut un an... si da am avut de ales si am ales :) am ales multitudinea vietii :) zambetul veselia si bucuriile cu care ma deleticesc zilnic ma bucur ca sunt :) ... asa ca de acum voi reveni cu trairile mele ...citisem la cineva o fraza scurta care mi-a placut traieste in fiecare zi asa cum ai trai in ultima ta zi:) ....

4 comentarii:

  1. Cred ca viata unora e un continuu 'punct si de la capat'.
    Viata e facuta din lucruri marunte dar noi vrem mereu, ceva grandios.
    Plus ca orice sut in fund e un pas inainte :D
    Daca nu stiai cumva de unde iti vin 'impulsurile'...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))da asa este si stiu ca fiecare sut in fund este un pas inainte eu sunt la pas alergator chiar si la maraton pot participa:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti genul de om care poate sa isi gaseasca fericirea in lucruri marunte,asta arata de fapt frumusetea sufletului tau.Ma bucur nespus pentru ca ne-am imprietenit.Continua sa scri ce simti imi place.

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi mult :) si ma bucur si eu :)

    RăspundețiȘtergere